Download Apps and Play Video




Video_Bokeh.mp4
Gudvid File Size 15MB
The download link will open automatically. Please click buka/open/instal/download
Ads by Google


Pada masa ini, terdapat banyak aplikasi yang tersedia untuk menonton filem melalui Android. Melalui aplikasi ini anda boleh menonton ratusan malah beribu-ribu filem terkini. Tidak perlu pergi jauh-jauh ke pawagam, hanya duduk di rumah untuk menonton.


Satu aplikasi yang menawarkan filem percuma ialah CATCHPLAY. CATCHPLAY+ menawarkan pelbagai jenis filem dan drama bersiri undang-undang dan premium pada harga yang sama seperti secawan kopi (SEWAAN TUNGGAL). Jika anda melanggan perkhidmatan bulanan, anda boleh menikmati beribu-ribu tajuk di bahagian UNLIMITED+ kami.


Tak perlu guna macam VPN dan Proxy Kalian bisa menonton sepuasnya. Memang, sda banyak aplikasi seperti UC browser, Aloha Browser, Opera, Puffin, Brave, dan lain-lain yang bisa kalian manfaatkan.


Download aplikasi video stream terbaru

Streamlabs. Streamlabs ialah salah satu apl penstriman langsung yang paling popular. Ciri yang membolehkan kami menstrim ke pelbagai platform pada masa yang sama adalah kelebihannya. Streamlabs juga menampilkan sembang langsung dan paparan penstriman tersuai. Kedua-dua penstriman biasa dan permainan, anda boleh melakukannya dengan aplikasi ini.


YouNow. Tanggapan awal YouNow mungkin seperti kebanyakan aplikasi penstriman langsung, boleh memudahkan penstriman dan permainan biasa serta mempunyai ciri sembang langsung. Walau bagaimanapun, aplikasi ini boleh memudahkan penstriman kolaboratif dengan 3 orang lain secara serentak. Sudah tentu, ciri ini menjadikan penstriman langsung lebih menarik.


Tango. Jika anda ingin mempamerkan kemahiran muzik, nyanyian atau memasak anda, Tango ialah pilihan yang tepat. Aplikasi ini biasanya digunakan untuk live streaming dengan kandungan tadi. Perkara yang baik ialah, anda boleh menonton strim langsung lain di sekeliling anda dan terdapat ciri kedudukan harian dan mingguan. Anda tidak perlu bersusah payah memerhati pesaing dan kembali dengan idea baharu.


Untuk menguduh aplikasi video streaming terbaru cukup mudah bukan. Silakan gunakan HP Adroid atau Iphone kalian untuk menikmati layanan live streaming yang telah disediakan. Sila instal aplikasi yang telah kami sediakan.